شعار سال
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • 1402/12/21 - 12:52
  • - تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون:

دو هزار و 900 نفر در استان همدان آموزش های مهارتی را فراگرفتند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت:فراگیری آموزش های مهارتی نقش چشمگیری در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،وهب مختاران،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون  دو هزار و 900 نفر از آموزش های مهارتی بهره مند شدند بیان کرد:آموزش های مهارتی به زنان سرپرست خانوار(و اعضای خانواده ایشان)، سکونت های غیر رسمی ،کودکان کار و خیابانی ،معتادان بهبود یافته و آسیب دیدگان اجتماعی (خانواده های آسیب دیده از اعتیاد) در قالب 152 دوره ارائه شد.

مختاران تعدادآموزش دیدگان زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده ایشان را هزار و 76 نفر عنوان کرد و اظهار داشت:در سکونت های غیر رسمی 750 نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فراگرفتند

وی با اشاره به اینکه 76 نفر از کودکان کار و خیابان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند تصریح کرد:613 نفر از معتادان بهبود یافته نیز در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بیان کرد:به 385 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد آموزش های مهارتی ارائه شد.
مختاران ادامه داد:مهارت آموزان در چهار خوشه خدمات،صنعت،کشاورزی و فرهنگ و هنر از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اداره آموزش
  • کد خبر : 111299
کلمات کلیدی
مهدی بهرامی
خبرنگار

مهدی بهرامی

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین