شعار سال
یکشنبه 04 خرداد 1404

معرفی پرسنل اداره آموزش

نام رئیس و کارشناسان اداره آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی شرح وظایف و ماموریتها:
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی:    آرش پیغمبری

1-برنامه ریزی و نظارت بر گروه های هدف

2-نظارت بر تدوین استانداردها

3-نظارت و برنامه ریزی در حوزه مربیان

4-تعامل با کارکنان

5-برنامه ریزی و نظارت در حوزه بهره وری و شاخصهای اختصاصی

6-برنامه ریزی جهت تحقق برنامه های سند ابلاغی سالانه از سوی سازمان و....

مهناز صباغیان

1- پیگیری کلیه امور مربوط به مربیان ( رتبه بندی ، کاربینی ) - حق التدریس

2- پیگیری رتبه بندی مراکز، مربیان و  بهره وری کارگاه های آموزشی

3- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

زهرا اسفندیاری

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف ساکنین مناطق روستایی و عشایر

2- بارگذاری سامانه سبا و سایر سامانه های آماری مرتبط با آموزش اینفوگراف ماهانه اداره کل

3- پیگیری توسعه تولید و فروش بدون کارخانه  و طرح کارافن

4- پیگیری رتبه بندی مراکز ( مربیان) دولتی و بهروری کارگاه های آموزشی

5- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

فاطمه سرحدی

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف کاهش آسیب های اجتماعی - معتادین بهبود یافته – کودکان کار و خیابانی- دانش آموزان- ساکنین سکونت های غیر رسمی- افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار

2- پیگیری اجرای طرح همنوا

3- پیگیری اجرای قراردادهای مرتبط با گروه های هدف ویژه کارودانش و سکونتگاه های غیر رسمی

4- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

سیده مریم باقری

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف دانشجویان و دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

2- پیگیری طرح ایجاد مراکز مهارتی پیشرفته و تکمیلی

3- پیگیری آموزشهای مهارتی در قالب اقتصاد رقومی ( دیجیتال)

4- پیگیری فرصت های سرمایه گذاری

5- پیگیری کنسرسیوم مهارتی و شورای مهارت استان

6- پایش عملکرد آموزش کارآفرینان

7- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

مریم قیاسی

1- پیگیری امور مربوط به مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان(تحلیل حرف ومشاغل بازار کار در هر شهرستان و تطابق آن با حرفه های مرکز و ارائه گزارش)

2- تجزیه وتحلیل رهگیری اشتغال جهت برنامه ریزی اموزشی در مراکز

3- پیگیری امور مربوط به سامانه رصد

4- بررسی وضعیت مشاوره مراکز و میزان مشارکت مربیان در مشاوره های تخصصی

5- پیگیری امور بهره وری اداره کل

6- اجرای طرح کارآفرینی مهارت بینیان

7- اجرای آموزش های کارآفرینی و مهرات های کسب و کار

8- پیگیری پردیس مهارت نوآوری و کارآفرینی

9- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

هما ولایی

1- پیگیری امور مربوط به پژوهش و تهیه و تدوین استاندارهای آموزشی

2- تکمیل و فعال سازی بخش استانداردهای اسناد حرفه در سامانه زیر ساخت

3- پیگیری معادل سازی استانداردهای سند حرفه با استانداردهای رویکرد قدیم

4- پیگیری پردیس مهارت نوآوری و کارآفرینی

5- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

ناصر یاریاری

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف متقاضیان مهارت آموزی - زنان خانه دار- مشمولان بیمه بیکاری و مشاغل  خانگی

2- پیگیری رتبه بندی مراکز دولتی و بهروری کارگاه های آموزشی

3- پیگیری رتبه بندی مراکز و مربیان بخش دولتی

4- پیگیری تبصره 75 و توسعه تولید و فروش بدون کارخانه

5-درآمد از محل تعرفه آموزشی
6- سامانه حیات (کمیته امداد حضرت امام) و سامانه میزیتو و سامانه آمایش سرزمین
7-  پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

علی بیات

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف شاغلین بنگاه های اقتصادی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی

2- نظارت الکترونیکی بر صدور و تمدید مجوز واحدهای پذیرنده

3- پیگیری  و نظارت  برفعالیت کارگاه های مشارکتی از طریق اجرای آموزش دوگانه

4- پیگیری طرح  فرصت های سرمایه گذاری

5- پیگیری طرح کنسرسیوم مهارتی

6- پایش اعتبارسنجی مراکز جوار کارگاهی

7- بازدید از مراکز جوار و ارائه گزارش

کامبیز همتی

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف زندانیان

2- پیگیری طرح واگذاری مراکز هیات امنایی

3- پیگیری وایجاد مراکز تخصصی و قطب های مهارتی

4- پیگیری رتبه بندی مراکز و مربیان بخش دولتی

5- پیگیری تفاهم نامه ها و قراردادهای بخش دولتی

6- پیگیری جلسات و برنامه های حوزه آموزش

7- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

ماشالله زارعی

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف سربازان وظیفه

2- پیگیری طرح آمایش تجهیزات مواد مصرفی کارگاهی

3- پیگیری طرح مدیریت تجهیز ، تکمیل و ارتقاءکاگاه های ثابت

4- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

 

 

 

 

  • 1401/12/27 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 475
  • - تعداد بازدیدکننده: 466
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

فنی و حرفه ای همدان از مدال آوران مسابقات ملی مهارت حمایت می‌کند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل از مدال آوران مسابقات ملی مهارت در صورت راه اندازی کسب و کار مد نظر و کارآفرینی به نحوه شایسته حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ، وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان  در آیین تجلیل از مدال آوران و نخبگان مهارتی در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با تاکید بر اینکه تک تک مدال آوران با فعالیت اثرگذار یک برند شخصی هستند که می توانند بقیه را به سمت عرصه کارآفرینی بکشانند ادامه داد: مدرک گرایی، پشت میزنشینی و کارمندی، خلق ارزش نمی‌کند و رشد تولیدات داخلی کشور به فعالیت شما نخبگان مهارتی وابسته است.

مختاران، هدف از برگزاری المپیاد ملی مهارت را شناسایی نخبگان، استعدادیابی و استعداد سنجی جوانان برشمرد و اظهار داشت: مسابقات مهارتی همه ساله در ایران و با حضور جوانان زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ملی مهارت در سال آینده ادامه دارد و در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه مدال آوران این مسابقات جزو نخبگان مهارتی هستند افزود: این سرمایه های فکری و مهارتی کشور باید در این خاک فعالیت کنند و از استعداد آنها در راستای توسعه کارآفرینی استفاده شود.

آموزش فنی و حرفه ای با ارائه راهکارهای کارآمد در بستر آموزش های مهارتی تلاش وافری را در دستور کار قرار داده است تا بر مشکلات و دغدغه بیکاری در جامعه غلبه کند.

وی حذف دغدغه بیکاری در جامعه، حرکت در مسیر ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیاز بخش تولید به نیروی ماهر و متخصص را اولویت و هدف آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد.

دغدغه داشتن مهارت از ارزشمندترین دغدغه هاست

مختاران، قرار گرفتن در مسیر کسب مهارت را ارزشمند دانست و افزود: داشتن مهارت فراتر از ثروت است زیرا نشان دهنده عزت نفس و ظرفیت روحی بالای فرد برای ایجاد شرایط بهتر زندگی است و در محیط کسب و کار این قابلیت و حرفه ای بودن را هر کسی ندارد.

وی اظهار داشت: نداشتن مهارت کافی دانش آموخته های دانشگاهی، نبود پیوند میان دانشگاه و صنعت و ناهماهنگی رشته های دانشگاهی با بازار کار از جمله مواردی است که به عنوان موانع و چالش های کارآفرینی و اشتغال مطرح می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، معرفی مسابقات ملی مهارت به صنعت، جامعه و بازار کار در راستای بهره گیری حداکثری از رقابت کنندگان را وظیفه این اداره کل برشمرد و افزود: این گونه اقدامات نقش موثری در رشد و توسعه مهارت آموزی، اشتغال و ارتقای جایگاه و منزلت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی خواهد داشت.

 

مختاران ادامه داد: علی محمدی در رشته فناوری اطلاعات مدال طلا، محمدامین عزیزی خوشبو در رشته کاشیکاری دیوار و کف مدال نقره، امیررضا قیطرانی در رشته فرز CNC مدال نقره، آرتمیس جعفری در رشته آشپزی مدال برنز را در بیستمین مسابقات ملی مهارت کسب کردند.

وی ادامه داد: مهدی اسکندری در رشته کنترل صنعتی مدال طلا، فاطمه کاظم پور در رشته مکاترونیک مدال نقره، علی حصارزاده در رشته فناوری خودرو مدال نقره، سیاوش حیدری شایگان در رشته نقاشی خودرو مدال نقره، محمدحسین عاشقلو در رشته فرز CNC مدال نقره، محمد حبیبی در رشته طراحی مهندسی مکانیک مدال برنز، محمد پرهیزکاری در رشته گل آرایی مدال برنز و امیرحسین حسنی در رشته تراش CNC مدال برنز را در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت کسب کردند.

در این آیین از مدال آوران نوزدهمین و بیستمین مسابقات ملی مهارت ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اداره آموزش
  • کد خبر : 97305
کلمات کلیدی
مهدی بهرامی
خبرنگار

مهدی بهرامی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین