شعار سال
یکشنبه 04 خرداد 1404

معرفی پرسنل اداره آموزش

نام رئیس و کارشناسان اداره آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی شرح وظایف و ماموریتها:
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی:    آرش پیغمبری

1-برنامه ریزی و نظارت بر گروه های هدف

2-نظارت بر تدوین استانداردها

3-نظارت و برنامه ریزی در حوزه مربیان

4-تعامل با کارکنان

5-برنامه ریزی و نظارت در حوزه بهره وری و شاخصهای اختصاصی

6-برنامه ریزی جهت تحقق برنامه های سند ابلاغی سالانه از سوی سازمان و....

مهناز صباغیان

1- پیگیری کلیه امور مربوط به مربیان ( رتبه بندی ، کاربینی ) - حق التدریس

2- پیگیری رتبه بندی مراکز، مربیان و  بهره وری کارگاه های آموزشی

3- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

زهرا اسفندیاری

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف ساکنین مناطق روستایی و عشایر

2- بارگذاری سامانه سبا و سایر سامانه های آماری مرتبط با آموزش اینفوگراف ماهانه اداره کل

3- پیگیری توسعه تولید و فروش بدون کارخانه  و طرح کارافن

4- پیگیری رتبه بندی مراکز ( مربیان) دولتی و بهروری کارگاه های آموزشی

5- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

فاطمه سرحدی

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف کاهش آسیب های اجتماعی - معتادین بهبود یافته – کودکان کار و خیابانی- دانش آموزان- ساکنین سکونت های غیر رسمی- افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار

2- پیگیری اجرای طرح همنوا

3- پیگیری اجرای قراردادهای مرتبط با گروه های هدف ویژه کارودانش و سکونتگاه های غیر رسمی

4- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

سیده مریم باقری

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف دانشجویان و دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

2- پیگیری طرح ایجاد مراکز مهارتی پیشرفته و تکمیلی

3- پیگیری آموزشهای مهارتی در قالب اقتصاد رقومی ( دیجیتال)

4- پیگیری فرصت های سرمایه گذاری

5- پیگیری کنسرسیوم مهارتی و شورای مهارت استان

6- پایش عملکرد آموزش کارآفرینان

7- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

مریم قیاسی

1- پیگیری امور مربوط به مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان(تحلیل حرف ومشاغل بازار کار در هر شهرستان و تطابق آن با حرفه های مرکز و ارائه گزارش)

2- تجزیه وتحلیل رهگیری اشتغال جهت برنامه ریزی اموزشی در مراکز

3- پیگیری امور مربوط به سامانه رصد

4- بررسی وضعیت مشاوره مراکز و میزان مشارکت مربیان در مشاوره های تخصصی

5- پیگیری امور بهره وری اداره کل

6- اجرای طرح کارآفرینی مهارت بینیان

7- اجرای آموزش های کارآفرینی و مهرات های کسب و کار

8- پیگیری پردیس مهارت نوآوری و کارآفرینی

9- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

هما ولایی

1- پیگیری امور مربوط به پژوهش و تهیه و تدوین استاندارهای آموزشی

2- تکمیل و فعال سازی بخش استانداردهای اسناد حرفه در سامانه زیر ساخت

3- پیگیری معادل سازی استانداردهای سند حرفه با استانداردهای رویکرد قدیم

4- پیگیری پردیس مهارت نوآوری و کارآفرینی

5- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

ناصر یاریاری

1- پیگیری امور مربوط به گروه های هدف متقاضیان مهارت آموزی - زنان خانه دار- مشمولان بیمه بیکاری و مشاغل  خانگی

2- پیگیری رتبه بندی مراکز دولتی و بهروری کارگاه های آموزشی

3- پیگیری رتبه بندی مراکز و مربیان بخش دولتی

4- پیگیری تبصره 75 و توسعه تولید و فروش بدون کارخانه

5-درآمد از محل تعرفه آموزشی
6- سامانه حیات (کمیته امداد حضرت امام) و سامانه میزیتو و سامانه آمایش سرزمین
7-  پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

علی بیات

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف شاغلین بنگاه های اقتصادی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی

2- نظارت الکترونیکی بر صدور و تمدید مجوز واحدهای پذیرنده

3- پیگیری  و نظارت  برفعالیت کارگاه های مشارکتی از طریق اجرای آموزش دوگانه

4- پیگیری طرح  فرصت های سرمایه گذاری

5- پیگیری طرح کنسرسیوم مهارتی

6- پایش اعتبارسنجی مراکز جوار کارگاهی

7- بازدید از مراکز جوار و ارائه گزارش

کامبیز همتی

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف زندانیان

2- پیگیری طرح واگذاری مراکز هیات امنایی

3- پیگیری وایجاد مراکز تخصصی و قطب های مهارتی

4- پیگیری رتبه بندی مراکز و مربیان بخش دولتی

5- پیگیری تفاهم نامه ها و قراردادهای بخش دولتی

6- پیگیری جلسات و برنامه های حوزه آموزش

7- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

ماشالله زارعی

1- پیگیری امور مربوط به گروه هدف سربازان وظیفه

2- پیگیری طرح آمایش تجهیزات مواد مصرفی کارگاهی

3- پیگیری طرح مدیریت تجهیز ، تکمیل و ارتقاءکاگاه های ثابت

4- پیگیری وظایف محوله جدید که از سوی مسئول واحد به کارشناس واگذار می گردد.

 

 

 

 

  • 1401/10/28 - 08:48
  • - تعداد بازدید: 391
  • - تعداد بازدیدکننده: 391
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
وهب مختاران،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان:

بیش از شش هزار نفر در کارگاههای ثابت بخش دولتی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای همدان؛وهب مختاران مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گفت:اینگونه آموزش ها که عموماً آموزش های پایه ای فنی در بخش های مختلف می باشند در کارگاه های مجهز که در محل ثابتی مستقر گردیده اند، اجرا می شود.

اداره کل دارای 22مرکز در سطح استان بوده که از این تعداد 11 مرکز ویژه بردران، 57مرکز ویژه خواهران و 4 مرکز دو منظوره می باشد و بیش از 1426754نفر ساعت در مراکز مذکور از ابتدای سال جاری آموزش مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

مختاران عنوان کرد:از این تعداد دوازده هزارو 216  نفر مرد و هفت هزار و 755 نفر زن در بیش از 120کارگاه آموزش مهارتی شرکت کردند.

وی  اظهار کرد:آموزش دیدگان در حدود 1400 دوره آموزشی را در چهار خوشه خدمات،صنعت،کشاورزی و فرهنگ و هنر برگزار کردند .
مختاران  با اعلام این خبر افزود: در راستای مهارت افزایی در جامعه تلاش های گسترده ای  به همت این اداره کل صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این مهم با تلاش ها و فعالیت های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف مرتفع خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار با ترویج آموزش های مهارتی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل  در سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده است،بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید سرلوحه همه آموزش‌ها قرار گیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بر توسعه و تقویت آموزش های مهارتی بر اساس نیاز صنایع  استان تاکید کرد و افزود: تقویت آموزش های فنی و حرفه ای به رونق کسب و کار و کارآفرینی در بخش های مختلف شهری و روستایی استان کمک می کند.

مختاران با تاکید بر اینکه  تربیت نیروهای مهارتی برای ایجاد فرصت های جدید شغلی باید در دستور کار آموزش فنی و حرفه ای قرار گیرد،اضافه کرد: نگاه ما به آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای در استان زیرساختی، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

در ادامه ایشان با اشاره به جایگاه آموزشهای فنی و حرفه ای در کارآفرینی و اشتغال در سطح استان ، تصریح کرد: وجود پل های ارتباطی میان مراکز آموزشی، صنعتی و تولیدی باعث می شود که مراکز فنی و حرفه ای به تربیت نیروهایی بپردازند که مورد نیاز بخش های تولیدی جامعه بوده و کارایی و توانایی آنها را در این مسیر افزایش خواهد داد.

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار اداره آموزش
  • کد خبر : 95150
کلمات کلیدی
مهدی بهرامی
خبرنگار

مهدی بهرامی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین